Disa Bambi Larsson<3

disa

Disa Larsson

Ja, Vart ska man börja? :o :P
Jag kommer ihåg när jag var in och kolla på din bdb för första gången;p
Jag tyckte du verkade snäll och va söt (:
Sen efter det så började vi skriva och i somras på Grillnatta träfade jag dej första gången x) Du jag Johanna och Lina Stod bara och skrattade hahaha:p. Sen åkte vi till bollnäs, du jag Lina & Feffe, Det blir en dag man aldrig glömmer. Fy fan va kul vi hade :O ;D
Sedan kom du och Johanna och kollade på ridningen 2 ggr.
Hahahah det var nog det roligaste som hänt i stallet på länge x)
En galen åsna och Hoppningen med Akleja xD
Nu har vi inte träffats på ett tag, men det kanske vi kan göra? om du vill då (A) (:
Du är Den bästa vän man kan tänkas ha.
Du lyssnar alltid om man vill prata eller det hänt något och du förstår alltid hur det är.
Du är söt, Snyggast och bäst!!
Du är den mest omtänksamma människa jag känner, och du är fin snäll, underbar helt fantastisk och jag vet inte vad jag ska säga. jag älskar dig och du är som en syster, bästavän, släkting, vad som helst! jag älskar dig och finns runt omkring dig 24/7.
allvarligt, hoppas du fattar hur glad ja e att ja träffade dig.
jag älskar dig så otroligt mycket så du förstår nog inte.
dör du, dör jag.
så är det .
kan inte förändras.

Du har alltid varit mitt berg i alla stormar jag har i mitt liv,

du har aldrig svikit mig.

Du är vännen som aldrig tappar tron på en.

Du finns vid min sida i vått och tort.

Jag ångrar mig aldrig att vi har lärt känna varadra, hjärtat mitt!

du vet att... Vad som än händer, så står jag på din sida och överger dig aldrig!

för om jag gör det, borde jag vara dum i huvudet!

du vet att jag alltid finns hos dig,

spelar ingon roll om det är storm, om det regnar, snöar, eller om solen skiner som fan, så är jag din vän som alltid kommer finns vid din sida, och ger aldrig upp!

Jag älskar dej Disa Bambi Larsson!! <33333333333333333333333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0