Trååååååååkigt!

Tvillingkalvarna :D

Hemma :(

 
Igår så åkte jag hem från skolan vid lunch. Hade ont i huvet och satt och frös så jag orkade inte jobba något :-S. Pappa hämtade mej sen åkte vi och hämta marcus på skolan ;D

Sedan åkte vi hem till mamma, jag villa vila för jag hade sån huvudvärk men de fick jag inte för mamma behövde hjälp i lågårn. Så jag fick göra det jag brukar göra, Värma mjölk åt kalvarna, ge kalvarna, fixa ensilage och bära in flis till pannan. Medans jag äntade på att mjölken skulle bli klar så hittade jag ett grimmskaft som jag gjorde en grimma av så då gick jag ut med miiin kalv black beauty han är lika liten som en hund :O och så är han nästa helt svart :D<33

sen kom fårklipparen vid 6 och då fick jag hjälpa han och fixa till typ 10 och mamma var inte klar med säden än så hon fick vara ute till 1 och fixa de. Sen när jag kom in så orkade jag inte ens duscha utan la mej på en gång.:D

 

♥Tjoooo....

Av: Sandra :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0