Stallet :D

Hästar :D

Ridning

 


Hej :D

I går så var jag i Bollnäs och red. Vi var bara 3 st i hela ridhuset. Fast då gick de mycket bättre än annars. Jag fick rida Shannon för första gången :D. Han va JÄTTE snäll och lyssnade jätte bra. Vi fick arbeta mycket själva och de tycker jag är de bästa med våran ridlärare, att vi får arbeta själva. Sen fick vi välja hästar till nästa gång, då har vi hoppning och jag väljde Turbo(han är rena motsatsen till sitt namn), jag Är inte så pigg på att hoppa. Tycker de är läskigt 0_o. Sen i går kväll bestämde jag och lina att hon ska sova här och Vi ska bada :D

Fast bara för de så missar jag en massa annat kul också tex. Sista gången att åka till bollnäs på typ 5 vecker för morfar ska in på operation så han kan inte hjälpa till i lagårn. Och en massa annat men nu ska vi gå in till klassrummet för jag skriver på skolan :O

 Tjooo

Skrivet av: Sandra :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0