Ridning :D

Hehe
Hoppning :D

 

I går så hade vi hoppning och jag fick ju såklart Turbo :D Fast hans namn är tvärtimot hans namn!!

Men så skulle vi trava fram till hindret och hamna i galopp efter. Jag lyckades nästan alla gånger :D och jag som egentligen tycker det är läskigt att hoppa tyckte de var skitkul :D

Sen efter de skulle vi rida en och en och galoppera hela tiden. Och de gick ännu bättre :D

Sen i stallet fick han 4 jätte stora äpplen:P Sen stog vi och bara myste ett tag. Sen fick vi önska hästar till nästa gång och då valde jag shannon. Han är Jätte duktig :)

Sen när jag kom hem så kom jag på att vi blir bara 6 st i morgon så jag fråga jossan om hon ville komma och de ville hon :D. Så nu kommer hon också.

Vi har köpt förmkt godis så vi får jääääätte mkt :P

Men nu läre jag sova :P

 

♥Tjoooo...


Av: Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0