Hemma igen :(

Bill

Hemma:(

 

Idag blev jag hemma igen, Har ont i huvve magen och halsen.

Sen så gjorde jag en grej som bara Lina vet om x( hehe XD

Nu har jag inte så mkt att göra men jag satt och fundera på en sak :-S

Hur ska man göra när man är besviken på sin kompis och när man säger de till henne så kan hon bli sur ibland? Är man en riktig vän då? Ähh jag vet inte.

Men i morgon är de ridning och vi har skolridning, Jag kommer ha Shannon Han är nog den snällaste häst Jag ridit men dock inte lika snäll i boxen:(. Men jag hoppas de går bra och jag som alltid har tyckt att stora hästar har varit läskig har nu börjat lite smått att rida stora hästar (Y):D

Nu jag varit ut och hjälpt mamma med Säden. Sitta och köra en spak upp och ned-.-

Men nu ska här pysslas. Jag ska trycka lite tröjor och ett penfodral och en gympapåse :D

mamma är medlem i pysselklubben så hon får olika pyssellådor :D

Sen ska jag försöka få i mej nå mat, åt inge i skolan eller på kvällen och har bara ätit lite spagetti dag 0_o

Men nu läre jag dra

♥Tjooo....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0