Hemma :D


kul

Tråkdag :D

 

I dag så har jag bara varit hemma.

Först vaknade jag sen så sa jag till mamma att jag hade ont i huve och villa vara hemma idag också. sedan har jag typ bara suttit inne vid datan och suttit och frysit. Jag va ut med beinn 2 ggr sen kom de en gubbe med pengar åt morfar för nå jaktgrejs så jag fick skriva under nån frakturalapp åt han :-S.

Jag har städat typ hela dan och sen i går kväll fick jag nå damputbrott för jag va så glad xD IDA KOMMER PÅ FREDAG :D. Justja de har jag inte skrivit :p Jag ska ha party på fredag för jag fyller år på söndag och dom som vill får sova över :D

Och Ida vet dom flesta inte vem de är, men de är en kompis till mej som jag har känt sen vi var små:p Hon är jätte snäll. Vi har inte träffats på 1,5 år nu men ÄNTLIGEN så ska vi få träffas :D

Hon har 3 syskon Nora,klara och alfred :D dom är jätte snäll och söt allihopa :P<33

Men nu läre jag fortsätta städa och fixa mer madrasser :D

 

♥Tjoooo....


Av: sandra :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0