Ganska vanlig dag :D

                                            

Katt som känner på vattnet från en kran

Vatten :D

I dag så började vi dagen i skolan med NO, och när vi kom in dit så var det en ny tjej i från sydafrika tror jag de va :D. Hon Heter Leticia och kommer från syd Amerika tror jag de var, hon har flyttat hit med sim mamma och sin storebror.  Hon hade jätte fint hår och Hennes mamma är hårfrisörska . Sen efter NO:n så hade vi idrott på Ol-anders så på 10 minuter skulle vi hinna byta om och gå dit.  Vi han nästan precis. Men sen när vi skulle gå tillbaka så kom vi en kvart försent :O.  Sen efter skolan följde Amanda med mej hem så då åkte vi hem till pappa en stund och spelade wii sports resort .och medans vi gjorde de så åkte pappa och hämta marcus hos casper. Sedan åkte vi till mamma och åt sedan åkte vi och bada medans marcus hade innebandy. Vi badade i ungefär en timme och jag tror det bara var barn och bada. Vi hade SKITKUL :D. Efter de så cykla Amanda hem för hon hade cykeln kvar på skolan. Så skjutsade pappa mej till mamma innan han åkte och jobba och när jag kom hit så gick jag ut med beinn sen har jag suttit här och skrivit. Men nu ska jag gå och äta sen ska jag gå och lägga mej  för jag ska upp 5 i morgom för jag ska platta håret för vi har skolfoto

♥ Tjooo…

                                                                                                                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0