Födelsedag,Tårar och Tårta x)

Beinn
13 ÅR :D

 

I går så fyllde jag År :D ÄÄÄÄÄNNNNNNNTTTTTTTLLLLLLLLLIIIIIIIIIIIGGGGGGGEEEEEEEENNNNNN :DD

Då sov elias och tove här, Vi gick upp 6 :O

Sen gick vi ner och åt pizza sen kollade vi på TV och ritade och pysslade lite.

Sen kom mormor och meja och karin. Så fick jag pengar av Elias Tove och Meja och en klocka av mormor av morfar, en vit.

Farfar, Ingrid, Frida, Pernilla, Lena, Arne, Elias och Tove var där på lördagen för pappa skulle jobba på söndag så dom kom då istället :D

Jag fick Boxertrosor, Presentkort på Lindex, Maraboue, Smarties, Ett Halsband, 300, Ett par byxor och lite mer ;)

Och farfar bakade en tårta som räckte jätte länge :D de finns kvar fortfarande 

 

 

Sedan var jag ner till alfta en stund på lördagen jag lova lina att vi skulle bada men när jag kom ner så var de bara en halvtimme kvar innan de stängde så då ville inte jag bada så då bleb lina sur på mej, då som en räddare i nöden typ skrev mamma att jag lära hem för Elias och Tove kom så då sa jag att jag lära hem, Och då stack hon. De blev många tårar den dan. Men nu är vi sams igen tror jag iaf :-S

men måste gå nu för lektionen är snart slut.

 

♥Tjooo.....

 Av: Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0