Roligt:D

Vi:D


ROOOOLIIGT:D

Vet ni?:p Jag har kommit på en sak :D Att allt kan vara roligt om man bara vill att de ska vara de :P Är smart jag höhöh
Nu, precis idaghar tokio hotel släppt sin nya skiva Humanoid :D så nu sitter man och lyssnar sönder låten automatic :D Asbra :D:D
Idag har de väl varit skola och sånt sen har jag Träffat Mina Älskade Thea och Emma Idag :D<3333333
Träffade dom på apoteket xD hehehe
Nu sitter jag väl och Läääängtar efter lina xD Vill träffa henne NUUUU!!!!!!!!!
Bara för kul xD
Guh man kan inte räkna alla minnen vi har :D
Men de är så mycket som har förändrats mellan oss nu :( Men jag hoppas vi kan förtsätta vara lika bra vänner ändå, Jag Älskar dej så obeskrivligt mycket:D<333333333333333
Ich Liebe Dich Für Immer Und Ewig :D<33333333
Jag älskar dej för alltid och evigt :D<3333333
Jag skiter i allt små gnabb nu Jag vill bara ta de braá med varan nu;) Vi kommer fixa de tsm:D
Men nuska jagkolla på bonde söker fru:D



♥Tjoo.....



Av: sandra :D<3



Kommentarer
Postat av: Mini Frog

Älskar dej <33333 =* =) =D

2009-10-07 @ 20:08:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0