Ridning, Roligt och Rättvik :D

HEeheh
Jag bjuder på bilden xD


Ridning :D


På ridningen gick de Jätte bra :D

Jag fick Shannon (:

Vi fick gallopera och göra bakdelsvändningar. På slutet var de bara jag som Galloperade xD

Sen så fick jag sitta hemma och tröka ett tag, för jag kunde inte sms:a med lina för dom sov i timsbo:(

Sen när jag hade kommit hem och så så hade jag feber och hade ont i halsen så jag slapp skolan på fredagen. :D Jag satte mej vid datan vid ett och satt vid den nästan hela tiden ända till 11 xD

Sen ringde Jullan typ 5 gånger hehehe.

Sen följde oscar med marcus hem från skolan :D Vi hade KULKULKUL :D

Don kolla på teletubbies HAHAAHAHAHHA xD

Sen på Kvällen så pratade jag med lina :D

Sen så åt vi pizza och grejs och nu så ska jag klä på mej och gå upp och äta lite Höra med någonom jag kan följa med någon till rättvik:D

Tjooo......

 

 

 

Av: Sandra :D


Kommentarer
Postat av: Lina

2009-10-03 @ 18:10:00
Postat av: Lina

Men SHIT vilken bild SHIT =O xD x)

2009-10-03 @ 18:11:26
Postat av: Lin

Men SHIT vilken bild SHIT =O xD x)

2009-10-03 @ 18:12:01
Postat av: Lina

Men SHIT XD

2009-10-03 @ 18:12:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0