Mat, Match och Matt -.- xD

Beinn

Höhöh

I Lördags så va vi till Ida,Nora, Klara och Alfred:D

De första klara och alfred gör är att hoppa på mej hahahaha xD

Sen satt vi och kolla på körslaget medans dom vuxna satt i köket och pratade.

Sen gick alla och tog mat mende fatta ju inte jag så när alla hade hämta mat så kom jag på att Man kanske skulle hämta mat hehehe jag i ett nötskal xD

Sen så kollade vi på småstadsliv och lite sånt:D

Sen kom vi hem till halv 2 på natten xD

På söndagen hade vi match mot strand, vi förlora med 11-6

Men jag tyckte de gick lite segt:D

I går så var jag hemma hade jätte ont i huvve xD

Sen så fick jag gå ut i lagårn ändå bara för mamma inte hade kommit än -.-

Lite segt men...

Nu måste jag gå om jag ska hinna till skolan i tid :D

 

♥Tjoooo.....




Av: Sandra :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0