Länge sedan, Lov och Lina:)<3333

Vi:D
Massor:D

Oj nu har jag inte skrivit på länge,

Men igår så va jag och Lina ner till bollnäs och träffade Disa och Feffe.

Vi Gjorde massor med saker :D

Den roligaste dagen på länge. Sen igår tänkte jag lägga mej vid sex men jag orkade inte -.-

Sen kom mamma in vid 9 sen så bråkade jag med för jag vill få göra saker som dom andra också gör och som jag inte får göra för de är JÄMT något som ska göras här hemma.
Så jag strejka och la mej vid halv två för jag kunde inte sova >.<

Sen idag så vakna jag av att mamma ropa att jag skulle ut i bilen och hämta mina pengar, sen så klädde jag på mej, sen gick jag ner, då hade mamma redan tagit in pengarna, så då satte jag mej vid datan, sen lämna mamma frukosten framme för att jag skulle äta men jag orkade inte, sen när mormor och morfar kom så fråga mormor om ja hade ätit då sa jag ja hehehe. Så då plockade hon undan de. Sen fick jag hjälpa till med att köra en bal till fåren, sen tog jag in flis. Sedan åkte jag på bio med lina, Vi kollade på G-Force De var faktiskt bra :D(Y)

sen så åkte jag hem, eller jag fick skjuts av linas underbara föräldrar som ställer upp och skjutsar Lina och mej om vi ska göra något:D

Sen fick vi besäk av en som mamma lekte med när hon va liten och hennes två söta tjejer :D

Nu har dom åkt hem och jag ska träna tvärflöjt och packa tills i morgon ;)

 

♥Tjoo.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0